توضیح
گل اقا در هشترود
یک زبان دارم دو تا دندان لق میزنم تا می توانم حرف حق
درباره وبلاگ


بصیرت قطب نمای حرکت صحیح است مقام عظمای ولایت رهبری عید سعید باستانی را محضر ولی نعمتان عزیز خودمان تبریک می گوئیم و اما بازهم شخصیتهای زشت و بد و خوب این هفته شخصیت زشت : به مناسبت نوروز شخصیت زشت نداریم شخصیت بد هفته : و همچنین شخصیت بد هم نداریم شخصیت خوب : شما مردم بزرگ و آگاه و فهیم هشترود و چاراویماق دوستان عزیز در لوکس بلاگ دو امکان جدید برای شما فراهم است الف )می توانید در جعبه باکس بصورت انلاین و دسته جمعی باهم بحث و مناظره نمائید اما خواهش می کنیم و استدعا داریم برای حفظ شئو نات اخلاقی و اسلامی و همچنین نشان دادن فرهنگ و شعور بالای مردم هشترود از نوشتن برخی کلمات و متون توهین امیز خودداری نمائید ب) شما می توانید از قسمت ورود اعضا ثبت نام نمائید و پس از ثبت نام مطالب خود را در بخش ارسال مطلب جدید برای ما بنویسید ما مطالب و نامه های شما را خواند ه و چنانچه با قوانین نظام مغایرتی نداشته باشد با نام خودتان انتشار میدهیم در نهایت خواهشمندیم و بازهم خواهشمندیم با رعایت اخلاق و ادب اسلامی و نشان دادن فرهنگ بالای شهر و منطقه امان به باز سازی و توسعه منطقه محروممان یاور و کمک باشیم اتحادمان را حفظ کنیم که ثابت کردیم با اتحاد هر کاری می توانیم بکنیم .
نويسندگان
پنج شنبه 18 اسفند 1390برچسب:, :: 10:0 :: نويسنده : گل اقا

دوستان و همشهریان محترم

با توجه به نیاز منطقه جهت انجام کارهای فرهنگی بیشتر و از

طرفی لزوم ترویج فرهنگ نقد و اشاعه این فرهنگ ، ما سعی

خواهیم نمود که طبق روال گذشته به مسیر خود ادامه دهیم ،

در این میان نیاز است که شما دوستان به ما کمک کنید تا

انشاالله با کمک هم و مساعدت شما بزرگواران برای توسعه

شهرمان مفید تر واقع شویم

لذا در سمت چپ در منوی امکانات جانبی قسمت ثبت نام اعضا

مهیا شده است که دوستان می توانند با ثبت نام وارد قسمت

مدیریت وبلاگ شوند و نسبت به ارسال مطلب جدید خودشان

با نام خودشان اقدام کنند بدیهی است که مدیریت اصلی وبلاگ

ان مطلب را مورد بازبینی قرار داده و پس از تائید مدیریت قابل

انتشار خواهد بود ولی به هر حال ما سعی نموده ایم برای

همگانی نمودن فضای وبلاگ و ایجاد فرصت برای همه جهت

نوشتن افکار و مطالب خود این فرصت را در اختیار مردم

فهیم و دوستان روشنفکر قرار دهیم .

در قسمت پائین تر همان قسمت جعبه باکس انلاین نیز مهیا

شده است که دوستان می توانند مانند چت رومها با همدیگر

تبادل نظر و افکار نمایند و حتی بصورت انلاین مناظره ها و

بحثها صورت گیرد که تنها خواهشی که داریم این است که در

این بخش بدلیل اینکه انلاین بوده و هر مطلبی بنویسید بلافاصله

در معرض دید مردم قرار میگیرد مراعات اخلاق و فرهنگ شهرمان

را بنمائیم که خدای ناکرده کسانی که از جاهای دیگر وبلاگ

را می بینند ناراحت شوند و به ساحت مقدس فرهنگ هشترود

توهین شود

گل اقا در نظر دارد با استفاده از تمامی ظرفیتها و راهنمائی ها و

مساعدت و حمایتهای مردم و روشنفکران و تحصیلکردگان ،

ضمن حفظ فضای نقد و انتقادی و پرسشگری در منطقه با

ایجاد بحثها و گفتمان به نوعی با ارائه مطالب جدید که

توسط خود شما دوستان ارائه می شود به نوعی به منتخب

مردم در ادامه مسیر کمک نماید تا انشالله بدور از هیاهو و تفرقه

و ... تنها به توسعه و خدمت به هشترود و چاراویماق بیاندیشیم .

ما در این روز بدلیل اینکه مطالب گذشته را دوباره به وبلاگ برمیگردانیم

مطلبی نخواهیم داشت و روز شنبه با مطلبی جدید در خدمتتان هستیم



نظرات شما عزیزان:

محسن
ساعت0:47---29 اسفند 1390
سلام
امیدوارم آقای شیری عزیزمان به این بازنشستگانی که آقای اسماعیلی آنها را به عنوان رئیس در ادارات و یا آبدارچی در بانک مهر........برگزیده رسیدگی کند.
تشکر


حاضرجواب
ساعت9:20---21 اسفند 1390
باز هم سلام ودرود بر شما وشاغلام عزیز.....شاغلام جون انگار خیلی خسته ای ...صفحهنظرات را باز بر گردوندی به همون روال اولیه که عده ای بیان با عقده که درون خود دارند یه عده ای را که با جسارت اومدند ومسائل را مطرح کردند با افترا اخلاقی سلاحی که همیشه برای کوبیدن کسی بلدیم ان ر ا به دست بگیریم شروع شده است...به من چه منصور کی بوده است منصور همون که نظراتش را با جسارت تموم نوشته برایم مهمه اون چیکاره اس .کی بوده ....صدای حسادت عده ای کوچک اندیش وتنگ نظر هستش ...اقا بیا نظرات منصور را نقد کن ...شاغلام مواظب این صفحات باش....شاید بخوان بچه های گل اقایی را به جون هم بیندازند.
پاسخ:سلام ما تا حد امکان نظرات را کنترل می کنیم و بازهم دقت می کنیم و متشکریم از انتقادتان


فرهنگی
ساعت14:00---20 اسفند 1390
حاج منصور نظری افتخار چاراویماق است ان شااادر دوره حاج آقای شیری از خدمات وتفکر ایشان چاراویماق بهره مند شود

مهدی
ساعت13:58---20 اسفند 1390
چرا از آفتاب چاراویماق خبری نیست وبلاگ جذاب وقابل استفاده ای بود از مدیر وگردانندگان وبلاگ آفتاب تقاضا داریم به ما توضیح بدهند که چرا فعالیتش تموم شد؟

f
ساعت11:46---20 اسفند 1390
من خودم را معرفی نمیکنم به همان دلیل که گل آقا خودش را معرفی نمیکند
پاسخ:سلام خوب انتقاد کن نه اینکه زندگی خصوصی افراد را جستجو کنی


پیشنهادی برای گل آقا
ساعت11:42---20 اسفند 1390
این دفعه نظرسنجی تونو اینطور بذارین

به نظر شما وب گل آقا برای کی کار میکنه؟

1 - شیری

2- اسماعیلی

3- امینی

4-سایر کاندیداها
پاسخ:سلام یک گزینه هم باید اضافه کنیم بنام مردم


فرهنگی
ساعت9:23---20 اسفند 1390
سلام.خسته نباشید.لطفا در خصوص شهرک جدید فرهنگیان هم بنویسید.کسانی که در این شهرک خانه ساخته اند نزدیک به 2 سال است که از آن استفاده نمی کنند.شهرداری و تعاونی مسکن فرهنگیان هم اهمیت نمی دهند و صدای این جماعت بخت برگشته نیز بجایی نمی رسد.مگر اینکه شما در این خصوص قدمی بردارید و همصدا با این قشر زحمت کش کاری بکنید.
پاسخ:سلام چشم امروز برای تهیه گزارش می ائیم


همدرد
ساعت8:52---20 اسفند 1390
سلام .نظر دهندگان محترمه که از حاج منصور بخشنده انتقاد میکنید .بحث و انتقاد باید دو طرفه باشد شما که ادعای پاکی و اصلاح طلبی و روشنفکری میکنید در حالی که حتی عرضه ندارید با نام خودتان نظر دهید تا این انتقاد با گفتمان به نتیجه ای برسد و سودی داشته باشد پس بهتر است زبان مبارک را غلاف کنید و فضا را اشغال نفرمایید.شماها ببینید پرونده اتان چقدر سیاه است که حتی قادر به معرفی خود نیستید یا نکنه پیش حاجی ما سرتون پایینه .(حاج منصورو ای ول)

مهصف
ساعت8:15---20 اسفند 1390
به آقای شیری پیشنهاد میکنم برای رفع اختلافها وبرای پیشرفت منطقه از نیروهای بومی که در سایر شهرستانها مشغول خدمت هستند با سمتهای مختلف دعوت به همکاری کند تا هم منطقه ای آباد د اشته باشیم وهم اختلافها از بین برود

امیر
ساعت0:36---20 اسفند 1390
سلام خسته نباشید چرا در مورد این عبدالعلی خان شقاقی که مبلغ سینه چاک قفرخان بود وسر بیری معرکه گیری می کرد مطلب نمی نویسی

امیر
ساعت0:31---20 اسفند 1390
سلام خسته نباشید چرا در مورد این عبدالعلی خان شقاقی که مبلغ سینه چاک قفرخان بود وسر بیری معرکه گیری می کرد مطلب نمی نویسی

حاج منصور
ساعت22:39---19 اسفند 1390
سلام دوستان


باور كنيد من دوست ندارم كسي را اهانت كنم اما عده اي معلوم الحال كه من ميدانم اونجاشون از كجا ميسوزه قصد دارند مرا به اين جور حاشيه ها بكشند اما مرا باكي نيست چونكه حسابم پاك است براي همين به اين بي شخصيتهاي (بي شخصيت براي اينكه معلوم نيست اصلا ب........................براش بزاره ))اعلام ميكنم من كسي نيستم كه اجازه بدم افرادي مثل شماها مثل گرگ به جان هشترودبيافتيد من جواب همتان را در حد توانم خواهم دادبهتر است به جاي اهانت و توهين انتقادات درست بكنيد حتي با انتقادات تند و صحيحتان مرا تا بالاي دار ببريد اما به نماينده سابقمان كلوخ انداز را پاداش سنگ است البته در ادبيات من اول توصيه به ادب است اما براي بار دوم نه تنها سنگ نيست بلكه اهن گداخته است


گانگا
ساعت22:00---19 اسفند 1390
منصور خان عزیز با مکه رفتن مشکل حل نمیشه ........... نمیشود. آقای اصلاح طلب

هرکول
ساعت21:57---19 اسفند 1390
بااستاندار شدن اسماعیلی بدبختی و دهستان شدن تبریز از هم اکنون اعلام میشود. ضمن اینکه احتمالش خیلیه چون میانه خیلی خوبی با دولت داره

بایی
ساعت20:51---19 اسفند 1390
ایا اسماعیلی دوره بعدشرکت میکنه

مجلسي
ساعت19:44---19 اسفند 1390
سلام . گل اقا ي عزيز نزديك به دو سال است كه از بينندگان وب شما هستم اما ديگر نخواهم شد .؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟زيرا كذاب بودن شما برايم ثابت شد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟//در خصوص شركت اقاي بلال زاده در انتخابات بنده از اعضاي صنندوق شماره........... مستقر در كانون پرورش فكري كودكان ونوجوانان بودم كه براساس اطلاعات موجود در ارشيو و لوح فشرده مربوط به ان شعبه اخذ راي سومين نفر راس ساعت هشتو چهلوششدقيقه و بيستوهفت ثانيه برابر ساعت رسمي كشور راي خود به صنندوق انداختند .علي ايحال . ايشان فعلا سكوت اختيار كرده اند و مطمعنا شكايتي هم تا بحال نكرده اند. اما شما بعنوان يك مسلمان مفتري جوابتان در محكمه و روز قيامت چيست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:سلام به به چه اطلاعات دقیقی چه عضو صندوق دقیقی که حتی ثانیه حضو ر تک تک اعضای رای دهنده را میداند اقای بلال زاده در ساعت 8:46:27 در انتخابات شرکت کردند و رای دادند همین اطلاعات اماری شما برای ما و بینندگان کافی است


رضا
ساعت19:18---19 اسفند 1390
گل آقای عزیز. به قفرخان بگویید که شما ریاضی خوانده اید نه مهندسی. پس این عنوان ارزشمند را از هرگز همراه اسمش در هیچ جایی نیاورد. مثلا در تابلوی دفترش در خیابان پست هشترود.
پاسخ:سلام ایشان فیزیک خوانده اند و مهندس هم نیستند


حاج منصور
ساعت19:10---19 اسفند 1390
سلام ( f ) :

جبابعالي مرا توصيه نموده ايد كه خودم را به اصلاحات نچسبانم مطمئن باش اصلاحاتي كه پرچمداران انرا يك مشت ترسو و زن ذليل مثل شما تشكيل ميدهد را من افتخار نميدهم در جمعشان باشم من همان افراطي سنتي هستم كه لااقل عرضه اش را دارم كه بنام خودم نظر بذارم در حالي كه شما از اوردن نامتان هم ميترسيد .نام واقعي خودتان را بيان كنيد تا بگويم كه شما پاك هستيد يا من و در غير اين صورت بايد ............. مرا حتما در ......................... مشاهده نموده ايد .



غفار باقرزاده هشترودی
ساعت17:56---19 اسفند 1390
سلام. اولا، ابتکار جناب آقای شیری در برگزاری نماز شکر و دعای وحدت، کاری ارزشی و قابل تقدیر بود! ضمن این که از رفتار فهیمانه طرفداران ایشان و خویشتن داری طرفداران آقای اسماعیلی و سایر کاندیداها نیز، نباید بگذریم و جا دارد که از آنها هم تشکر و تقدیر شود.
ثانیا، در صحبتی که روز رأی گیری در فرمانداری با آقای اسماعیلی داشتم، ایشان پس از پایان نهمین دوره مجلس، قصد خداحافظی از صحنه نمایندگی را داشتند که با توجه به عدم توفیق در این دوره، احتمالا تصمیم به کناره گیری کامل از صحنه های سیاسی را داشته باشند و ممکنست پس از این، دیگر خود را کاندیدای مجلس یا هر پست سیاسی دیگر نکنند!


فرهنگی
ساعت12:35---19 اسفند 1390
با سلام و خسته نباشید بنده یکی از طرفداران آقای اسماعیلی بودم و این طور القا نوده بودند که در صورت پیروزی آقای شیری در شهر اختشاش و بی احترامی انجام خواهد گرفت ولی بنده به جرات می توانم بگویم که آفرین براین اتجاد و احترام که تمامی طرفداران آقای شیری به تمامی شهرستان کرده اند آفرین براین مدیریت خوب و صحیح جناب آقای شیری ، بنده مجددا این پیروزی ملت و شهرستان هشترود و چاراویماق و نظرکهریزی به محضر رهبر معظم و رهروان شهداء و تمامی فرهنگیان تبریک و تهنیت می گو یم

م
ساعت11:19---19 اسفند 1390
سلام

گل اقای عزیز



قفر خان به طرفدارانش قول داده نگران نباشید استاندار آذربایجانشرقی هستم


پاسخ:سلام انشالله اتفاقا این اتفاق مبارک اگر رخ بدهد ما هم از ایشان حمایت می کنیم به نظر ما هر بومی که بتواند بر یکی از مسندهای قدرت استان و... حضور بیابد افتخاری برای هشترود خواهد بود و امیدواریم این اتفاق مبارک بیافتد هرچند با توجه به رابطه ایشان با دولت این امر کلا بعید به نظر می اید ولی ما زا این اتفاق خوشحال خواهیم شد


سلام
ساعت8:31---19 اسفند 1390
سلام بر گل آقا:
از صدای منصور بخشنده ندیدم خوشتر
یادگای که در این گنبد دوار بماند.
آقای f ..................................................و ما را هم راحت کن.منصور از آفریدگان خاص خداوند است.


ب
ساعت22:19---18 اسفند 1390
گل با سلام به نظره بنده حقير مهمترين ماموريت شما بعداز انتخابات اين است كه جناب آقاي شيري را از ارتباط با آقايان محترم ................................................برهذر كني تا ناخواسته دچار حزب گرايي مثل قفرخان بدبخت نشود.
پاسخ:سلام به نظر ما هم شما از تفرقه پیشگیری کنی و نظرات تفرقه افکنانه با اسامی دیگران نگذاری بسیار محبت می کنی


غفار باقرزاده هشترودی
ساعت16:30---18 اسفند 1390
سلام. به جاست ازشما که بر لزوم توجه غیر سیاسی به زبان مادری و ضرورت نگاه ملی به وضعیت دریاچه ارومیه تأکید نموده اید، تشکر و قدردانی نمایم. پاسخ هایتان منطقی و به دور از احساسات بود، احسنت! همینطور ادامه بدهید!
پاسخ:سلام متشکریم ما همیشه بر این مورد پافشاری داشته ایم و داریم


پروا
ساعت14:38---18 اسفند 1390
درتاییدمطلب دوستمان{f}آقای بخشنده ............ اصلاح طلبی پیشکش

اتحاد
ساعت14:28---18 اسفند 1390
من از اقای شیری و طرفدارانش که با سعه صدر با قفریان برخورد کردندتشکر میکنم نماز وحدت فشردن دست رقیبان واقعا این دوره مثال زدنی بود . از انتخاب بجا وشایسته اقای شیری از مردم تشکر میکنم

تیمور
ساعت14:20---18 اسفند 1390
سلام ان قدر سرگرم انتخابات بودید که یادتان رفت اقای صالح اصغری دکترای دانشگاه تهران قبول شد ولی از اموزش و پرورش یک بنر ننوشتند واقعا برای اقای شاهی متاسفیم
پاسخ:سلام بله متاسفیم و این قبولی این فرزند بومی را تبریک می گوئیم هر چند دیر ولی بازهم مایه افتخار هشترود شدند و برای شاهی هم متاسفم


آزادی
ساعت13:19---18 اسفند 1390
عقل و منطقمان میگه که پول همه کاره است همین

حتی شما هم بخاطر پول اینکاررو میکنید و براش وقت میذاری

حاضرم به قران هم دست بذارم و به این حرفم قسم بخورم
پاسخ:سلام قسم دورغ از ضاله است و گناه کبیره ما حاضریم دست روی قران بگذاریم که پشیزی از کسی یا کسانی یا گروهی یا فردی پول نگرفته ایم و حتی دوستان ابدارخانه هم نقشی در تامین مالی ان ندارند و تنها و تنها یک نفر به نام شخص گل اقا تمامی هزینه های ابدارخانه ما را تامین می کند و نیازی هم نیست که مادی بنگرید فراتر را ببینید انروزی را که هشترود و منطقه ما توسعه یافته شده و زنجیر وار درامد همه بالا میرود اقتصاد شهرمان پویا می شود و نشاط در جامعه ترویج می شود بی شک انوقت ما نیز سود خود را از کنار اینهمه ترقی و شکوفائی برخواهیم برداشت اری دوست من امروز مادیات همه چیز نیست مادی نگاه نکنید اینطور بنگرید که مثلا با ایجاد اشتغال برای هزار نفر سطح درامد مردم بالا میرود قصاب هم سود میبرد تاکسی ران هم سود میبرد من معلم هم می توانم با تدریس خصوصی سود ببرم شما دانشجو هم می توانید با داشتن امنیت شغلی خبو درس بخوانید و با اشتغال بعد زا اتمام درس سود ببرید به اق اینده بنگرید فکر می کنید در این دو ساله چقدر زحمت کشیده ایم کدام مقدار پول می تواند پاسخگوی این همه وقت و تلاش و همکاری دوستان باشد حساب کنید سی نفر دوسال یک ابدارخانه و .... چقدر می خواستند به ما پول بدهند 10-20-30 والله به قران قسم که همین لطف و عنایت مردم را با صدها میلیون هم عوض نکرده و نمی کنیم به همان قران که مشا ناخواسته قسم دروغ خوردید به خداوندی خدا قسم که تمایم تلاشمان این است که در افق اینده شهرمان برای خودمان فرزندانمان برای شهرمان موثر باشیم و سودی که مد نظر شماست را ما از قبال توسعه و پیشرفت شهر می خواهیم موفق باشید ولی خواهشا قسم دروغین به قران نخورید


آیدین تورک اوغلو
ساعت13:16---18 اسفند 1390
اینارو که راجع به زبام مادریمان گفتی ما هم میدانیم ولی اینکه به اونایی که به قانون عمل نمی کنن چرا انتقاد نمی کنی؟؟؟؟؟

حداقل الان که انتخابات تموم شده 2 سال رو به زبان مادریت اختصاص بده که میدانم و میدانی ارزشش خیلی بیشتر از ایناست
پاسخ:سلام ما راجع به زبان و همیت ان قبلا نوشته ایم و چند تا مطلب ترکی هم نشوتیم که متاسفانه حتی برخی دوستان نخواندندو حتی نوشتیم که دوستان بیائید اشکالات زبان مادریمان را باهم با نوشتن مطلب و گرفتن غلطهای همدیگر در بحث نوشتاری پیش ببریم اما دریغ ؛ میدانید دوست عزیز مشکل ما چیست مشکل ما این است که عده ای دارند از زبان مادری ما هم سو استفاده سیاسی می کنند زبان سیاست نیست یک فهم است یک رابطه است یک عشق است متاسفانه انهائی که همه چیز را سیاسی می کنند نمیگذارند زبان مادری ما رشد کند زبان مادری ما سیاسی نیست ما هم سیاسی نیستیم ما به زبان مادری عشق می ورزیم اما نه اینکه زبان مادری مان را توجیهی برای خواستهای تجزیه طلبانه قرار دهیم نخیر در همین قانون اساسی ایران اسلامی ما حق داریم که زبان مادری خود را بخوانیم و بنویسیم اما گفتم برخی ها افراط و تفریط در هر امری را انقدر جلو میبرند که متاسفانه نمی شود دوست عزیز فرهیخته من در بحث دریاچه اورمیه ما گفتیم که ایکاش به جای اینکه دریاچه اورمیه را قومی کنیم بیائیم و بعنوان یک معضل زیست محیطی ایران به ان نگاه کنیم و در راستای مشکل زیست محیطی برای ایران همراه با زاینده رو و هامون و ... بعنوان ایرانی حر بزنیم نگوئیم اذربایجان که اذربایجان را سر ایران بدانیم و اورمیه را دریاچه ایرانی و بنویسیم مسئولین محترم دولت به مشکل زیست محیطی که در اثر خشک شدن احتمالی دریاچه اورمیه ف بختگان ، هامون ، زاینده رود و ...... بر دولت تحمیل خواهد شد بیاندیشید و با تمام توان در راستای جلوگیری از این مشکل محیط ریست تلاش کنید انوقت ثمره اش این می شد که اصفهانی ها در حمایت از زانیده رودشان اورمیه را هم یم نوشتند و بعد سیستانی ها هم در حمایت از .... و اینطوری یک وفاق و اتحادملی صورت میگرفت تا دولت نیز به این امر همت گمارد اما برخی دوستان افراطی امدند و برخی تحلیلهای غلط ارائه دادند که نمیدانم فارسها می خواهند اورمیه را بخشکانند تا ریشه ترک قطع شود و این جور مهملات و تحلیلهای انور ابی ارائه دادند و باعث شدند به ان فرجام که می بینید منطقه ای عمل کنیم ولی ملی فکر کنیم زبان هم همینطور است به نظر ما زبان مادری و طبق نظر کارشناسان زبان مادری مهمترین زبان است و فکر کنم در جائی خواندم که اهمیت زبان مادری مهم تر است و هرکسی که زبان مادری خود را خوب بلد باشد می تواند سایر زبانها را نیز خوب بفهمد پس باید تلاش کنیم نه بعنوان ابزار سیاسی بلکه بعنوان یک اصل قانونی رد قانون مترقی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در کنار زبان ملی فارسی تدریس زبان اذری را هم از طریق قانون خواستار شویم


88888888رودی
ساعت13:13---18 اسفند 1390
هر وقت انتقادی از فردی راجع به کسی می شود باید منتظر جبران اون انتقاد که به ضررش تموم میشه باشه

فرهنگ انتقاد تو جامعه ما اینطوریه
پاسخ:سلام خوب شتباه است باید با انتقاد بعنوان یک پیشنهاد برخورد نمود و در جواب هم معایب و نقایص انرا توضیح داد و در مقابل طرف نقاد هم دوباره می نویسد فکر می کنید اگر نقد نبود سینما چطور می شد فرهنگ و ... نقد یکی از واجب ترین امورات برا ی پیشرفت و توسعه فکری و ... است


آیدین تورک اوغلو
ساعت13:09---18 اسفند 1390
تو که خودتو به جای ما زدی و میگی که از طرف مردم هشترودی ااگه عرضه شو دارید از زبان ترکی ما هم اینقدر حمایت کنید

برای ما زبانمان بیشتر از جانمان اهمیت داره




پاسخ:سلام زبان ترکی زبان مادری ماست و بعنوان یکی از اساسی ترین حقوق اولیه ماست و مطابق با قانون باید عمل شود و تدریس در دانشگاهها ازاد شود مطابق با اصل 15-13-17 قانون اساسی


آزادی
ساعت13:04---18 اسفند 1390
دلسوزان نظام میگن کشورهای غربی اینطور و اونطورن!!! و اونا رد میکنن و برعکس !!!

تو هشترود هم همه نخبگان و بقیه مردم میگن که شما طرفدار شیری هستید!!!و شما هم برعکس (انکار میکنید)

حالا ما چیکار کنیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

به کی اعتماد کنیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


پاسخ:سلام به عقلتان رجوع کنید عملکرد ما روشن است و از محاسبه هم باکی نداریم مطالب ما در 18 ماه گذشته برای همه روشن است و چون تغییر وبلاگ دادیم و ان مطالب نیست برای همین ما در این دو روز سعی خواهیم کرد مطالب گذشته را هم انتقال بدهیم تا با یک مطالعه اجمالی متوجه یبطرفی ما شوید


آزادی
ساعت12:58---18 اسفند 1390
چرا انتقاد به این سادگی برای همه مردم آزاد نیست ؟؟؟

چطوریه شما راجع به کسی که 16 سال برای نظام خدمت کرده راحت همه چی میگی ولی بقیه حتی جرات اظهار نظر ندارن؟؟؟؟ چه برسه به انتقاد!!!!


پاسخ:سلام برای اینکه انتقاد نمی کنند شما انتقادتان را بنویسید ما انتشار دهیم اما انتقاد


88888888رودی
ساعت12:54---18 اسفند 1390
چرا وقتی بهتون انتقاد میکنن میگی متاسفم و ... و به قفر ربطش میدی؟؟؟؟

فکر میکنی تاسف تو به چه دردشون میخوره؟؟؟


پاسخ:سلام انتقاد بکنید ما نمی گوئیم متاسفیم منتها یک مشکلی در جامعه ما است و انهم این است که برخی ها فکر می کنند وقتی انتقاد شد طرف باید بلافاصله بگوید چشم در حالیکه همانطور که شما و ما حق انتقاد داریم فرد مقابل هم حق جواب دادن دارد و این بحث انقدر ادامه می یابد که یکی از طرفین قانع شوند و خود را اصلاح کنند ولی شما می گوئید انتقاد کردیم و جواب ندهید نخیر انتقاد حق ما و شما و جواب دادن به انتقاد هم حق ما و شماست ولی شما به جای انتقاد از ما دارید به کسی دیگر انتقاد می کنید و یا توهین و .. می نویسید و ما هم به خاطر اینکه عریضه خالی نباشد می نویسیم متاسفیم بارها شده که دوستان بسیاری از ما انتقاد کرده اند و ما هم جواب داده ایم و انقدر ادامه یافته که یا ما عذرخواهی کرده ایم یا طرف مقابل و تنشی هم بوجود نیامده متاسفانه فرهنگ انتقاد را بلد نیستیم


غفار باقرزاده هشترودی
ساعت12:27---18 اسفند 1390
سلام. با مطلب اخیر شما کاملا موافقم و معتقدم بدون توهین، تحقیر، تخریب، تفرقه و افترا، مسائل را بررسی و نقد نماییم. این شیوه ای منطقی و اسلامی است و منطبق با اصول انسانی!
پاسخ:سلام ما همیشه حرفمان این بوده و اصلا شیوه و روش این وبلاگ همین است


f
ساعت10:39---18 اسفند 1390
جناب آقای منصور بخشنده خواهش میکنیم خودتان را به اصلاحات نچسبانید تو باآن عملکردت ................................. نمیخواهد طرفدار اصلاحات باشید -اصلاحات به مردانی باک نیازمنداست

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها
  • کیت اگزوز
  • زنون قوی
  • چراغ لیزری دوچرخه

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان گل اقا در هشترود و آدرس 8roody.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.